Minggu, 04 Maret 2012

contone tugas laporan museum..


Contone:
Tugas Pengamatan Outdoor Learning
(Museum Blambangan)
Keris
Versi Museum : tiap keris nduweni kekuatan supranatural lan nguweni pengaruh tertentu nang hang nduweni, kerana pas keris iku digawe, empunne, ngelaksanakaken ritual tertentu, makne pengaruhe gawe hang gnduwe
Versi Internet (Wikipedia)
Keris

Keris yaiku senjata tikam golongane belati (ujunge runcing lan  tajem ring loro sisine) akeh fungsi budaya hang dikenal ring  kawasan Nusantara bagian kulon lan tengah. Bentuke khas lan gampang dibedaaken teko senjata tajem liane merga sing simetris ring bagian pangkal hang*melebar, biyasane bilahe berliku-liku, lan akeh diantarane nduwe  pamor, yaiku guratan-guratan logam terang ring helai bilah. Jenise senjata tikam hang nduwe  kemiripan ambi keris yaiku badik. Senjata tikam lain asli Nusantara yaiku kerambit.
Ring njaman bengen keris gunane gawe senjata sakjeroning peperangan, ugo dinggo sesajen. Ring penggunaane jaman saiki, keris digunakaken benda aksesori (ageman) ring berbusana, nduweni sejumlah simbol budaya, atau dadi benda koleksi hang dinilai teka segi estetikane.
Gunane keris tergedi ring masyarakat sing ngenggoni wilayah hang tau terpengaruh ambi Sulawesi, Semenanjung Malaya, Thailand Selatan, dan Filipina Selatan (Mindanao). Keris Mindanao dikenalaken sarane kalis. Keris ring tiap daerah nduweni kekhasan dewek-dewek ring penampilane, fungsine, teknik garapane, serta peristilahane.
Keris Indonesia wes terdaftar ring UNESCO (Warisan Budaya Dunia Non-Bendawi Manusia sejak 2005).
Sarah Shabrina 7c/27

Kamis, 12 Januari 2012

KD : Mahami, njelasaken, lan nggambaraken Barong Banyuwangi

Tulisen ring ngisor iki bagian-bagiane barong kang riko weruhi!
1………………………………………………………………………………………………….
a.     a ………………………………………………………………………………………
b.    b  ………………………………………………………………………………………
c.    c   ………………………………………………………………………………………
d.    d  ………………………………………………………………………………………
2………………………………………………………………………………………………….
a.      a ………………………………………………………………………………………
b.      b………………………………………………………………………………………
c.      c ………………………………………………………………………………………
d.      d………………………………………………………………………………………
3………………………………………………………………………………………………….
a.      a  ………………………………………………………………………………………
b.      b ………………………………………………………………………………………
c.      c ………………………………………………………………………………………
d.      d………………………………………………………………………………………
4………………………………………………………………………………………………….
a.       a………………………………………………………………………………………
b.       b………………………………………………………………………………………
c.       c………………………………………………………………………………………
d.       d………………………………………………………………………………………

Senin, 09 Januari 2012

Standart Kompetensi Lan Kompetensi Dasar
Pelajaran Bahasa lan Kebudayaan Banyuwangi Kelas VII?Genap 
Standart Kompetensi
1. Mahami lan Njelasaken lan Ngawe Kreasi Kesenian Barong
Kompetensi Dasar
7.1      Ngidentifikasi  ciri khas kesenian Barong Banyuwangi

7.2     Njelaskan fungsi kesenian Barong

7.3      Nduduhaken sikap apresiatif nyang kesenian barong
7.4      Nggawe Gambar lan motif khas Barong

Standart Kompetensi 
8. Mahami, njelaskan lan nggawe kreasi adat Endhog-Endhogan



8.1 Njelaskan makna filosofis adat Endhog-endhogan

8.2 Njelaskan fungsi adat Endhog-Endhogan

8.3 Nduduhaken sikap apresiatif terhadap adat endhog-endhogan
8.4 Ngawe kreasi kembang Endog
 
Standart Kompetensi
9.Mahami lan  Ngapresiasi cagar budaya Inggrisan

9.1.1            Ngidentifikasi model bangunan Inggrisan

9.1.2            Ngerteni sejarah Inggrisan

9.1.3            Ngerteni  potensi Inggrisan

        9.2  Mahami lan  Ngapresiasi Monumen Pasukan 0032.

9.2.1            Ngidentifikasi monumen pasukan 0032

9.2.2            Ngerteni sejarah pasukan 0032

      10  Ngenal lan Ngerteni situs sejarah di Banyuwangi


10.1       Ngidentifikasi situs-situs sejarah di Banyuwangi

10.2        Nyebutkan situs sejarah di Banyuwangi

10.3        Njelaskan situs-situs sejarah di Banyuwangi